Cim zabrousit konec dratu ?

Petr Simek psimek na jcu.cz
Sobota Červen 3 11:02:23 CEST 2023

Dobry den

mam nerezove sito, ale jak je ustrizene tak konec dratu ve smeru strihu
ma ostrou hranu.

Myslel jsem si ze nejlepsi by bylo zabrouseni stopkovou bruskou nejakym
brusnym teliskem s vnitrni kuzelovou dirou, ale ouha - vypada to ze nic
takoveho asi neexistuje - nic nemuzu najit.

Nevideli jste nekde neco takoveho ? Predstavuji si ze bych to nasadil
na konec dratu a objel to parkrat kolem dokola. Diky te vnitrni dire
by to neodskakovalo.