Re: IC pro spínaný zdroj v Tuya Smart Socket

Petr Zapadlo zapik na email.cz
Pátek Červen 2 20:08:10 CEST 2023

Nechci být škarohlíd,  ale vůbec bych si nebyl jistý tím, že přijde verze F.

Polovodiče jsem na Aliexpressu běžně objednával a pokud jsem měl možnost
měřit, tak byl vždy problém - typicky NFET přišlo něco přeznačeného,
málokdy seděl alespoň tak základní parametr jako Ugt.

I taková blbost jako TL082 přišla přeznačená - byl to reálně zřejmě
TL081 - v každém případě to byl jen jeden opamp v pouzdře.

Uvedené BK2525 jsem objednal ve verzi D, stejně jako tam byla to byla.
Tech D bylo nejvíc v nabídce, tak si říkám, že by to mohlo klapnout.

Petr