Ako zacat s Smart Home?

Petr Simek psimek na jcu.cz
Pátek Červen 2 13:58:22 CEST 2023

On Fri, 2 Jun 2023, Petr Labaj wrote:

> Takže abych nemusel řešit, že program A chce knihovnu verze 0.8.4.5 a program
> B až verze 0.8.4.7a-beta6,
> tak prostě zabalím program A s jednou knihovnou a program B s druhou
> Ať si pacošův počítač zobne. Já nemusím přemýšlet, jak vyřešit závislosti a
> umět provozovat vše s jednou
> verzí knihoven.

Jako vyvojar aplikace A chcete vyvijet aplikaci A a ne resit problemy
se soubehem s aplikaci B kterou dela nekdo jiny. Je bezne ze u
konzervativnejsich distribuci jsou v systemu ne uplne nejnovejsi
knihovny nekterych veci, ale vyvojari nekterych aplikaci je naopak
vyzaduji. Dockerem se to da vyresit ze si do systemu necpete neco
nevyzkouseneho, ale date do jen do prostredi aplikace ktera to vyzaduje.

Docela se mi zalibil format AppImage - potreboval jsem na linuxu
spustit Prusaslicer tak jsme si stahl prusaslicer v AppImage baliku
(do systemu se musi taky instalovat nejaka podpora AppImage) a ten se
normalne spusti a v nem je prusalicer i knihovny ktere potrebuje
takze si s tim nemusim zasirat system.