Re: IC pro spínaný zdroj v Tuya Smart Socket

Petr Labaj labaj na volny.cz
Čtvrtek Červen 1 14:18:29 CEST 2023

K tomu 2 poznámky:

Technická: zdroj by musel být 5V, nikoli 3.3V.
Je tam použit obvyklý princip, že "silová část", tj. relé, je napájená 5V.
Z těch 5V se pak lineárním stabilizátorem dělá 3.3V pro WiFi modul.

Ekonomicko-šílená: nevím, co stála ta zásuvka. Možná i ta byla levnější
než ten zdroj.
Každopádně ale kdyby si kolega koupil podobný minispínač jako mám já
(stačil by asi
i bez měření), tak ten je levnější i s dopravou na stůl a s DPH, než ten
modul
bez dopravy a bez DPH. A v tom spínači je stejný zdroj, tedy všechny
potřebné
součástky bez nutnosti nějak mechanicky dovnitř tlačit tu kostku.
A ještě by mu zbyl na hraní a na pokusy ten šikovný WiFi modul, který se
dá využít
i na něco úplně jiného.
Je to opravdu šílené, ale je to tak.

PL