Re: Elektroměry

Lubor Otta butan na centrum.cz
Pondělí Červenec 31 18:13:50 CEST 2023

Já si nyní myslím že hlavní viník je CMI.
Měl by revokovat jím vystavené certifikáty pro elektroměry u kterých si distributor jen tak může zapnout měření po fázích. Pak už to není stanovené měřidlo. To je jako kdyby si řezník upravil váhu.
Lubor

> Od: "Vláďa Anděl" <vaelektronik na vaelektronik.cz>
> Komu: hw-list na list.hw.cz
> Datum: 31.07.2023 18:02
> Předmět: Re: Elektroměry

Nojo, ale oni to zanedbávají na základě předpopkladu, že k jalovému odběru dochází jen vlivem závady na kompenzačním zařízení. Což u maloodběratelů nehrozí, protože se kompenzací nezabývají. Takže ve skutečnosti tam problém je a je od nich potvrzený, jen se zanedbá. Otázka je, jak často a při jakém výkonu tohle může nastat. No taky dobrý. A už jsem myslel, že nastane revoluce a to měření po fázích zruší.