Re: Arduino Nano - potíže s komunikací

Jirka Mww jirka.mww na gmail.com
Neděle Červenec 30 16:45:47 CEST 2023

Díky za rady,
podařilo se mi najít kombinaci  kabelu a Arduino IDE 1.6.5. se kterou to
zatím funguje.  S jiným kabelem ani s Arduino IDE 2.0. to nefunguje, i když
samostatný převodník CH340 funguje s kterýmkoli kabelem ze tří, které tu
mám.  Osciloskop mám, zatím jsem ho nevytáhl.

Zdravi
Jirka Sloupenský  OK1MWW

Neobsahuje
žádné viry.www.avast.com