Interne teplotne cidlo na STM32F407, was: Nie je referencia ako referencia...

Petr Labaj labaj na volny.cz
Neděle Červenec 30 16:29:34 CEST 2023

Aha, pardon.
Vy tam nějaký program máte.
Když na mě vyskočilo to fórum, tak jsem se otřásl hrůzou (jako na každém
fóru)
a v té hrůze jsem přehlídnul ten program na konci.

Jestli to po letmém shlédnutí chápu správně, tak Vy to nikam neposíláte
(na nějaký
UART nebo SWO), ale výsledek se musí vylomit debuggerem.  :-(

PL