Nie je referencia ako referencia...

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Sobota Červenec 29 22:40:30 CEST 2023

Aha tak to je z mého pohledu hrozně divnej šváb:-)

Od teploměrného švába očekávám, že analogové měření udělá za mě a pak mi
pošle data. Ale tenhle nejen že to za mě nezměří, ale ještě mi, oproti
samotnému termistoru, vnutí potřebu použít referenci, navíc hodně
kvalitní. A nakonec mi za ty složitosti nabídne obyčejný +/- 2 stupně...

Marně přemýšlím, jaká situace by mě donutila ho někam použít... Asi
jedině: "Nutně potřebuju měřit, žádný jiný teploměrný prvek, ani diodu,
nebo tranzistor, nemám a kupodivu mám ADC a k němu tu hodně stabilní
referenci"

Připadá mi to až absurdníí: Uvnitř je dost kvalitní reference, aby venku
musela bejt druhá dost kvalitní reference:-) Kdyby tam žádná nebyla a
bralo by to podle napájecího napětí, dalo by se měřit Vout/Vcc a byl by
pokoj.

PH