[OT] Akvaristika

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Pátek Červenec 28 14:28:01 CEST 2023

Moc šneků znamená, že překrmujete. Jakmile bude krmení tak akorát, šnečí populace se sama postupně zredukuje na přijatelný čistící počet - sem tam bude nějakej vidět. Pokud ryby chcípají dost často, tipuju to na nadbytek NO3, který jim výrazně zkracuje život, ale teď v létě by to mohl být i problém s teplotou vody.

-----Original Message-----
From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Pavel Kadečka
Sent: Friday, July 28, 2023 2:07 PM
To: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Subject: Re: [OT] Akvaristika

Tak nějaké vyfikundace s větrákem jsem neřešil, mám tam ty bublinky, občas nějaká ryba chcípne, ale to chcípaly i předtím. Krevetkám se daří, sice občas taky nějaká zdechne, ale objevil jsem v akvárku krevetí mimina, tak se stihly už rozmnožit.

Další věc, dostal jsem k těm krevetám grátis i šneky, že budou čistit akvárko... jo, čistily ho efektivně, řasy zmizely, šneci se rozmnožili, ale začali taky akvárko čistit od kytek... tak jsem to začal čistit od šneků, aby nesežrali úplně všechno :-)

(Dokážou sežrat i mršinu ryby, to je fajn.)

Takže ekosystému se daří, mám radost. Akorát ty šneky musím vyhazovat, aby jich nebylo moc.

P.K.