win10 "upgrade" aplikace fotky, konec jednoducheho strihani videa ..

Petr Labaj labaj na volny.cz
Čtvrtek Červenec 27 18:52:19 CEST 2023

Já mám rád, když po mně mobilní aplikace chce povolit sdílení polohy.
A to často "přesné polohy", ne jen té obyčejné z GPS.

Tak jsem si na to musel nainstalovat FakeGPS.
Mou oblíbenou lokalitou je Argentína.
Už tam má ten uživatel nainstalovaného dost SW.

PL