Co su to a preco su tie pretoky?

ajtservis info na ajtservis.cz
Čtvrtek Červenec 27 18:27:54 CEST 2023

mluvili jsme konkretne o goodwe. stejne na prd je sw. treba pro rigol,
owon atd. mimochodem jsem do levne testovaci sestavy koupil stolni dmm s
rs232 a scpi ovladanim(to byla podminka) + kalibracnim protokolem od
conrada, prej jejich voltcraft. sw. naprosto k h. a nasledne jsem nasel,
ze to je brendovanej owon. v te dobe se ten typ owonu u nas jeste
neprodaval, ted je k mani v tme. takze nazvy zarizeni k pripojeni
nesedej atd. nemyslim, ze ani jedna s firem je garazovka, co by nemela
umet napsat zakladni sw. k ovladani zarizeni.
t.

AJT SERVIS s.r.o.

Oparno 65
Velemín