OT: kdyz hori elektroauto, je to asi ficak ..

Petr Labaj labaj na volny.cz
Čtvrtek Červenec 27 17:56:00 CEST 2023

Ano, tak je to myšleno.

Viz to video, co jsem před chvíli odkazoval.

Jako když používáte energii třeba v PB flaškách, tak ty taky měníte kus
za kus.
Nemusíte, můžete mít svoji a tu si nechat plnit. Ale trvá to dlouho, tak
si je
asi většina lidí prostě mění.

PL