kolik bude potreba vykonu FV panelu na celorocni "svetlovod" ?

ajtservis info na ajtservis.cz
Čtvrtek Červenec 27 16:01:06 CEST 2023

ty baterky zminuji, jen protoze je tu proste uz mam :-)
zapadaly tak nejak do uvahy(snu) panely do 100V, led svetla na miru a
"nejakemu" nabijeni systemu 48V. vsechno vlastne jen nejaky stepdown
system s minimem rezie/vlastni spotreby. ten stridac se tam objevil
bokem, jako jednoduche reseni na tech zbytecnej cca 1500W po cca 6-7
mesicu v roce a dalsim trvalem realnem odberu, jako je pc, router, NAS atd.
t.

AJT SERVIS s.r.o.

Oparno 65
Velemín