Jednokanalovy 2.4GHz transmitter

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Středa Červenec 26 15:00:58 CEST 2023

K těm multimodulům:

https://github.com/pascallanger/DIY-Multiprotocol-TX-Module

https://www.multi-module.org/

Pavel Kutina

----- Původní zpráva -----
Od: "Jindrich Fucik" <FULDA na seznam.cz>
Komu: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Odesláno: středa 26. července 2023 14:45
Předmět: Re: Jednokanalovy 2.4GHz transmitter

Velmi souhlasím s první částí - nic jako kompatibilita neexistuje.
Ale existují levné "páry", třeba namátkou:
https://vi.aliexpress.com/item/1005005389662467.html
https://vi.aliexpress.com/item/1005005061265278.html
Takže cesta je koupit, rozebrat a předělat.

K druhé části - to jsem neznal a zajímá mne to. Generovat PPM signál je
brnkačka a stačí mi na to 6 pin procesor pic10f204 i s AD převodníkem za
deset korun.

a ještě je tu třetí cesta, pro průzkumníky slepých uliček a to jsou moduly
tohoto typu:
https://vi.aliexpress.com/item/1005005167408118.html
Velmi hezky vyvážený mix bídy s nouzí.

---------- Původní e-mail ----------