Re: Je tu někdo zběhlý v protokolu MODBUS, ochotný poskytnout konzultaci?

Středa Červenec 26 09:15:53 CEST 2023

Připomněl jsem si dobu her a malin nezralých kdy se ve firmě co jsem tam měl
potěšení být zaměstnaný uvažovalo  o zavedení zařízení s protokolem PROFIBUS
do výroby.
Tak jsem začal hledat informace, potřeboval jsem mimo jiné nějakou krabičku
pro výrobu a servis co by se někam připojila a ukázala "DOBRÉ - ŠPATNÉ"
případně i co je špatné, kde ji koupit a za kolik..

Tak jsem dospěl k názoru, že o tom sice všichni mluví, ale nikdo tomu
nerozumí.

:-(