Co su to a preco su tie pretoky?

M. milger na pobox.sk
Úterý Červenec 25 12:17:47 CEST 2023

Zdravim,

pokusam sa pochopit, preco by to nemalo byt jednoduche?

Ja to vnimam ako 3 galvanicky oddelene zdroje, ktore su vo vysledku (3f
siet) spojene spolocnym N vodicom, pricom kazdy generuje 50Hz
prifazovanych na jednotlive fazy L1,L2,L3, teda fazovo posunute.

Mylim sa?

Vie mi prosim niekto vysvetlit potencialne mozne problemy?

Milan