Co su to a preco su tie pretoky?

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pondělí Červenec 24 22:11:13 CEST 2023

Jsem z Brna.

Ten měnič vypadá zajímavě. A cena je velmi příjemná.
Docela mě udivuje, že umožňuje zapojení 3 jednofázových měničů 230V a
dělá z toho 3f síť 3x400V.
Jak moc je prosím hlučný? Je použitelný doma v obytných prostorách?

DIY neboli Do It Yourself. Po našemu samodomo.

Díky za tip. Pokud není hlučný, tak ho možná zkusím na malou instalaci.

PL