baterie elektrokolo ma komunikaci s ridici jednotkou?

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Pondělí Červenec 24 09:43:18 CEST 2023

Mám Green cell 36 V 15,5 Ah a ten má zapojené jen dva piny, + a -. Má
BMS, která umí vypnout výstup i nabíjecí vstup.
(Rozebral jsem, protože do koloběžky se s tím okolním plastem a kilem
silikonu nevejde)

PH