modul indikace vybiti li-ion 1S / 2S blikanim ?

J. Polívka jpolivka na volny.cz
Neděle Červenec 23 17:32:53 CEST 2023

Když čtu ty další komentáře a nápady jak zjistit vybití li-on tak si
říkám zda není náhodou "okurková sezóna" .
Prosím ode mne to berte s rezervou.
Nebudu asi už nic stavět, programovat asi už jen excel ale slušně a dobře
a prostě se hlásí věk a stáří není pro sraby.
Podle zdraví se u mne asi toho spousta najde.
Mám nafukovací kočárkárnu, 2 sušárny a dva sklepy.
Holice, upřímně na 95% ! nedám.
Asi bych za nějaký peníz přenechal "nůžkový" stan, nějaké stoly.
Ale to nebylo účelem tohoto článku. Napadlo mne to nyní.
Hezký den všem,
Jindra Polívka