modul indikace vybiti li-ion 1S / 2S blikanim ?

ajtservis info na ajtservis.cz
Neděle Červenec 23 11:39:39 CEST 2023

tak doslo na mereni :-)
ten zvonek(2x AA) ma indikaci vybitejch baterek nastavenou na 2,6V.
normalne bere na 2,7V cca 2mA, kdy se periodicky probouzi cca po 0,5s.
jenze kdyz dojde na indikaci vybite baterky, zacne sice poblikavat, ale
zaroven brat 7mA a to trvale. takze ty polomrtvi baterky dorazi pekne
fofrem. tu ochranu co tu mam, pisou vybiti 2,54V. skoro presne, ale neni
to pro tu baterku uz malo ? baterky mam vykuchany z lecceho, tak
nepotrebuju udrzovat nejakou zazracnou zivotnost.
t.

AJT SERVIS s.r.o.

Oparno 65
Velemín