cim nariedit smt pastu?

Petr Labaj labaj na volny.cz
Sobota Červenec 22 22:24:56 CEST 2023

Mně se pro změnu osvědčil IPA a neosvědčil flux.
I ten flux to naředil, nanášelo se to dobře, ale po přetavení zbylo na
desce po něm moc bordelu a špatně se to mylo.
Pro změnu s IPA problém žádný nemám.
Pasta čínská, značky Mechanic. Ale olovo.
Používám běžná pouzdra, integráče QFP s roztečí 0.5mm, pasivy většinou 0603.
Papírové šablony, řezané laserem. Kontaktní přetavení (hotplate).

PL