Co su to a preco su tie pretoky?

Pátek Červenec 21 20:23:08 CEST 2023

Jestli oni to neberou podobně, jako přívod do baráku. Už si ten průřez
nepamatuju, ale navlíkal jsem na to ty proudové trafa a bojoval jsem s
tím, abych ty dráty trochu natvaroval. Mě to dělá Česká solární a mám
dojem, že revizáka mají svého. Určitě to jejich elektrikáři dělají tak,
aby to revizí prošlo. I když té 2,5 se divil, ale když jsem mu řek, že
to na 8 KW stačí, řekl že jo a že je to v pohodě. Nejspíš záleží na
revizákovi :-) Když mi dělal revizi elektroinstalace v baráku revizák, s
kterým se dlouhá léta znám a který nás i školí, probírali jsme, jak je
to vlastně s těmi mými světenými obvody. V koupelně musí být i na světla
proudový chránič, nebo tam může být jen 12V. Já mám všude pro ledkové
moduly 32V DC a na to se nejspíš chrániče ani nedělají. Přešel to tím,
že to nespadá do vyhrazených zařízení, LED modul nebude měnit lajk a
vůbec, že přece vím, co tam mám :-)
Já vím, jsou i revizáci, co chtějí být za každou cenu důležití...

Anděl