Re: Elektroměr.

Martin Hanek martin na hanek.net
Pátek Červenec 21 12:35:51 CEST 2023

Certifikuje se zařízení a k němu je pak certifikát o přezkoušení. Pak to
výrobce dá na trh.
Každý jeden kus se pak ověřuje, že splňuje podmínky certifikace a
zaplombuje se. Po nějaké době musí na znovu ověření.
Nepohybuji se kolem elektroměrů, ale v jiném oboru, ale předpokládám, že
princip je stejný.

Ty certifikáty jsou veřejné, obor měření 221:
http://typover.cmi.cz/
např. http://typover.cmi.cz/typover_pdf/B/4575.pdf

Protokol o ověření konkrétního kusu má asi ta cejchovna, co to dělala.

Martin Hanek