Co su to a preco su tie pretoky?

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Čtvrtek Červenec 20 16:52:29 CEST 2023

Takové řešení pak bude zbytečně drahé. Budou tam drahé baterky, ty drahý
baterky se budou maximálně cyklicky zatěžovat, ... takže celkově: Za
drahou investici drahý proud, k tomu jako bonus poblikávající světlo a
resetování počítačů ... = vyhozené peníze

Opačné řešení je: "mám velmi malý solár a o ten se mi sníží spotřeba ze
sítě"

No a pak je spousta řešení něco mezi těmi dvěma hranicemi.

PH