Re: Elektroměr

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Čtvrtek Červenec 20 13:14:24 CEST 2023

Ano, mezi fázemi....poprosil mě o to jeden diskuter z toho portálu, který
jsem tu zmiňoval, diskutovalo se tam o stejném problému. Kond 16M tam byl
mezi fázemi celý den, pamatuji si, že tam tekly přesně na desetinu 2A. Co
se týče toho "stejnosměrného" napětí, jde o stav, když je zátěž na síť
připojená za diodou (jen jedna půlvlna)...