wifi analyzer na mobilu

Martin Záruba swz na volny.cz
Středa Červenec 19 22:41:06 CEST 2023

Mám trochu podobnou zkušenost. Přes switch (TP-LINK) byla připojena
zabezpečovačka, televize a PLC. Po cca hodině chodu se PLC restartovalo.
Když se vše vypnulo a zapnulo, byl několik hodin klid. Nedalo mi to a
podíval jsem se, co je na portu pro PLC, kde měl být naprosto mizivý
provoz. Mimo paketů které posílá PLC tam bylo asi 1000x více vadných
paketů. Software v PLC to neustál. Připojil jsem  PLC na samostaný port
Mikrotiku a je pokoj. Když vezmu v úvahu, že nejlevnější Mikrotik stojí
400 Kč, asi nemá cenu mít cokoli jiného. A jak víte z minulého vlákna,
jsem v nastavení Mikrotiku naprostým bfu (no skoro).

Martin Záruba