wifi analyzer na mobilu

Jirka Mww jirka.mww na gmail.com
Středa Červenec 19 22:33:00 CEST 2023

Dobry den,
ja jsem presvedcil dodavatele FVE, ze u menice GOODWE zadnou wifinu nechci
a donutil jsem  je dodat misto toho modul pripojeni na LAN sit. Trochu se
cukali, ale nakonec to tak mam, natahl jsem UTP od menice do meho routeru a
funguje to bez problemu.

st 19. 7. 2023 v 22:26 odesílatel Vláďa Anděl <vaelektronik na vaelektronik.cz>