[Mech] Ako rozobrat cerpadlo

Dodo Racek dodoracek na gmail.com
Úterý Červenec 18 09:20:13 CEST 2023

Motor ponorneho cerpadla s destilkou som zatial v rukach nemal, motorov s
olejom uz asi 5 ks, ale ani to nie je signifikantna vzorka.
Odhadujem, ze destilka by do seba absorbovala primesy a stala by sa pocase
viac vodivou, ako je pre motor zdrave.

Chcel som povedat, ze to nemusia byt len zadrete loziska, ale ak sa dostala
dnu voda, tak ten olej mohol stuhnut na zelatinu.

Ak je v motore olej, tak skrutka na jeho nalievanie byva niekde blizko
kablovych vyvodov.

Dodo

po 17. 7. 2023 o 23:40 Jirka Mww <jirka.mww na gmail.com> napísal(a):