BLE sniffer

Michal Grunt michal.grunt na gmail.com
Neděle Červenec 16 20:17:09 CEST 2023

Trochu jsem se začal zajímat o BLE a hodilo by se mi nějaké očuchávátko
abych nevařil z vody a mohl si nějaké věci ověřit. Asi půjdu cestou
Win+Wireshark. Mobil umí neco take, ale je to dost nepohodlne. Navic nevim
zda je tam videt vše (cela hlavicka, kontrolni soucty, typy "reklam" atd...
tedy co jsem zatim nastudoval a rad bych se trochu ponoril do hloubky).

Našel jsem, že je nutný HW např. E104-BT5040UA od EBYTE což je přímo určené
pro funkci snifferu a nic dalšího to neumí. Pak by to měl umět (z těch
běžných co jsou na ALI) Nordic nRF52840 Dongle USB. Ale tam si nejsem jist
zda není nutný speciální firmware. Navíc absence krabičky... a je to i
dražší než E104-BT5040UA.

Nebo si mám dát na něco pozor?

MG