kviz na piatok: EMC testovanie

Petr Labaj labaj na volny.cz
Neděle Červenec 16 16:26:04 CEST 2023

Já jsem psal, že jednoduché věci už jsou vynalezené.
Takové ty, kdy někdo dostane nápad, v garáži kladivem a kleštěmi udělá
prototyp a dobude svět.
Takže dneska už se vynalézají spíš jen ty složité věci, kde je k tomu
třeba spousta prachů.
Byla to reakce na názor pana Weka, že plánovaným vývojem se dosahují jen
evoluční pokroky,
kdežto ty revoluční přicházejí víceméně náhodně.

A patentový úřad je dneska naopak třeba spíš zvětšit. Protože se u
velkých firem stalo zvykem
patentovat každé uprdnutí. Což pak vede k takovým věcem, že se skupují
firmy ne proto,
že by měly co nabídnout. Ale protože drží nějaké patenty, kterými se dá
blokovat jiná
firma, nebo které se dají vybartrovat za nějaké jiné.

PL