Re: Vodoměr s dálkovým odečtem

Petr Labaj labaj na volny.cz
Sobota Červenec 15 22:47:33 CEST 2023

Odborníkem na úzkopásmové přenosy s malou přenosovou rychlostí
je tady pan Anděl. Soudím podle jeho příspěvků na téma DCF.

Mám pocit, že existují 2 přístupy. Jeden funguje tak, jak naznačili
montéři. Tedy nějaký centrální bod pro sběr dat.
Ale existuje i druhé pojetí. Kdy nějaká dodávka pomalu projede danou
čtvrť a nachytá data všech stanic. A pokud nějaká neodpovídá, tak
tam rovnou kouknou.

PL

>>> https://imgway.cz/4Trq/PXL_20230715_162512781.jpg