Re: Vodoměr s dálkovým odečtem

Petr Labaj labaj na volny.cz
Sobota Červenec 15 22:29:51 CEST 2023

Není to nějaký ten málospotřebový systém přenosu?
Nějaká LoRa, Sigfox atd., nebo jak se ty standardy jmenují.
Tam se podle mě hraje na to, že to vysílá jen zřídka a krátce, takže to
moc nežere.
Ale proto se to asi moc nehodí pro kontinuální měření, při kterém byste
poznal
tu kapající vodu.

Pokud by to vysílalo odpovědi na výzvu zvenku, a Vy byste to stále vyzýval
pro možnost kontinuálního měřeni, tak by zřejmě ta baterka chcípla dost
brzo.

PL