BlueGEO

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Pátek Červenec 14 08:43:59 CEST 2023

Tady bych řekl, že je to spíš otázka chápání té podpory.
Apple má podporu přímo na úrovni systému a tak mu fungují hračky typu
AirTag. (AirTag je také jen BLE maják)
Android má podporu jen na úrovni aplikace, takže když neběží příslušná
aplikace, která si "vezme" bluetooth na starosti, tak telefon majáky
ignoruje.

To je právě třeba případ tohoto bluegeo, které se ti zobrazí jen pokud
ti běží správná apka. A právě můj dotaz směřuje k tomu, jak si ta apka
pozná, že vidí BlueGEO maják. (kdo to nepochopil, tak si hraji s
myšlenkou přeprogramovat levnej teploměr, aby se tvářil jako BlueGEO maják)

Jo a s tím apple jsem to napsal možná trochu moc optimisticky - má to
různé zádrhele v tom, že operační systém reaguje jen na majáky, které
zná. Proto nadpoloviční většina příkladů pro ESP definuje vendora jako
Apple.