[komercia] Kniha o programovacom jazyku C

Čtvrtek Červenec 13 20:22:28 CEST 2023

Já to ve Firefoxu vidím naprosto stejně.  Můžu si skrolovast dokuemntem anebo si ho
stáhnout odkazem vpravo nahoře, přesně jak to Martin Hanek zakroužkoval.

Nezaujatému pozorovateli by mělo být trochu divné, že hlavní URL je ...../něco.pdf a
přitom to je html stránka, ale to pak vysvětluje, že když si to někdo stáhne wgetem
nebo jiným "ne zrovna mainstream" prohlížečem a uloží jako něco.pdf, že to
zobrazovač pdf bude mít za rozbitý. Čitelný text obsahu pdf tam je navíc v iframe,
to stahování wgetem taky asi nebude moc chutnat.

D.O.