Re: Elektroměr

Miroslav Mraz mrazik na volny.cz
Čtvrtek Červenec 13 13:49:49 CEST 2023

Ty kondy zkoušet nemusíte. To se dá spočítat, hned se do toho pustím.
Ten "dědek" byl míněn obecně jako sousedi co řežou dřevo celý den, nemám
kde to vyzkoušet, ale přemýšlel jsem o tom a právě u té cirkulárky to
může být podstatné. Má velký motor a problém bude právě chod naprázdno.
Když se to zatíží, nebude to asi tak patrné. Naprázdno ano, síť je tvrdý
zdroj a činný odpor 5kW motoru bude malý, to by chtělo změřit.

Mrazík