Re: Elektroměr

Miroslav Mraz mrazik na volny.cz
Středa Červenec 12 22:52:53 CEST 2023

Já do toho nakoukl a ty úředníky co to vymysleli bych pověsil za koule
do průvanu, kulky je na ně škoda.
Co to je za termín "Směr toku elektřiny" ? Vždyť je to úplná blbost.
Vůbec ten zákon je psán tak, aby byl co nejméně srozumitelný. Proč se
ten server jmenuje zakonyprolidi.cz nechápu. Vlastně z toho nechápu ani
slovo. Chápu jen to, že pokud mi nainstalují místo elektroměru generátor
náhodných čísel, budu platit jak mourovatej a na nikom si nic nevezmu.
Žába už bude skoro uvařena aniž by si toho všimla.

Takže pokud narážíte na § 11 odst. (4) neznamená to vůbec nic. Jen to,
že to musíte zaplatit, pokud si to váš dodavatel "správně" vyloží.
Soudit se můžete, ale bude vám to prd platné, pochybuji, že existuje
právník, který by snad mohl tušit, že "Směr toku elektřiny" je naprostý
nesmysl.

Je pod tím podepsán doc. Ing. Havlíček, Ph.D., MBA, v. r.
To mluví za vše.

Mrazík