Re: Elektroměr

Petr Labaj labaj na volny.cz
Středa Červenec 12 17:45:11 CEST 2023

Pokud by někdo právně potentní a silně zarputilý rozhrábl problematiku
účtování
energie po fázích, tak by zasloužil postavit bronzovou sochu v
nadživotní velikosti.
Třeba na kopuli kontejnmentu v Temelíně, aby byla opravdu z dálky viditelná.

Kdyby v ERÚ zůstala paní Vitásková, tak bych možná nějaké zbytky optimismu
někde v koutku duše vyštrachal. Ale zřejmě právě proto tam zůstat nemohla.

PL