MPPT, dotaz

Martin Záruba swz na volny.cz
Čtvrtek Červenec 6 18:03:33 CEST 2023

No v obdélníkovém režimu buď teče proud jedním směrem nebo druhým. Ale
nenastane stav, kdy neteče vůbec nebo jinak řečeno nenastane stav, že po
určitou dobu je tak malé napětí, že oblouk zhasne, jako je tomu u
sinusovky. Proto si myslím, že v obdélníkovém režimu bude oblouk držet
stejně jako při stejnosměrném.

Martin Záruba