Re: Hybridní solár včetně dotace svépomocí - jde to?

Lubor Otta butan na centrum.cz
Neděle Červenec 2 10:13:36 CEST 2023

Také bych se rád laicky zeptal,
proč se všude řeší jak zabránit přetoku?
Z obecných informací v médiích mám pocit že každý na požádání může dostat 2 eany, jeden pro prodej druhý pro nákup energie, a licence (asi pro SVJ) je nutná až od instalovaných 50KWp.
Třeba ppas nabízí instalaci elektrárny, a cituji: výkup až za 3 100 Kč/MWh
Tak kde je zakopaný pes?
Lubor

> Od: "Martin Hanek" <martin na hanek.net>
> Komu: hw-list na list.hw.cz
> Datum: 02.07.2023 09:00
> Předmět: Re: Hybridní solár včetně dotace svépomocí - jde to?

Mám zkušenosti s kotlem na pelety, je to podle mě jednoduché, běžte do toho.

 Předevčírem zastavili příjem žádostí, nově to rozjedou od 1.9. Byl jsem
 na školení, pročtěte toto:
 https://www.znojemcan.cz/wp-content/uploads/2023/06/Prezentace_NZU23_podminky_od_zari_2023_s_parametry.pdf <https://www.znojemcan.cz/wp-content/uploads/2023/06/Prezentace_NZU23_podminky_od_zari_2023_s_parametry.pdf>
 https://novazelenausporam.cz/dokumenty/podminky-2023/ <https://novazelenausporam.cz/dokumenty/podminky-2023/>

 Byl tam pan Mudroch (snad jsem to nespletl) ze SFŽP v Brně a řekl to
 jednoznačně. Jejich cílem není nějak platbám bránit, jejich cílem je
 smysluplně jich co nejvíce rozdat.
 Jednoduše - splníte podmínky - máme dotaci. Mají prý toho tolik, že
 většinu dělá online systém, lidi to na konci jen rychle zkontrolují. Od
 1.9. jsou tam i nějaká zjednodušení, myslím že se nebudou dokládat
 faktury a platby, ale musíte je mít u sebe, kdyby Vás náhodně kontrolovali.

 V Brně to máte kousek, být Vámi, tak tam zajdu nebo zavolám a přesně jim
 řeknu postup, co jste tady popsal. Oni Vám řeknou co a jak a kde by
 mohlo být nějaké úskalí. Jsou velmi ochotní a nápomocní.
 https://www.sfzp.cz/kontakty/krajska-pracoviste/detail/?id=jihomoravsky <https://www.sfzp.cz/kontakty/krajska-pracoviste/detail/?id=jihomoravsky>

 Martin Hanek