Re: Sháním staré PC s ISA slotem, ale jinak co možná nejnovější

Jakub Ladman ladmanj na volny.cz
Úterý Leden 31 22:37:11 CET 2023

Nehodlám na tom provozovat žádný historický SW.
Chci aktuální linux, pokud možno řady 5, pokud ještě podporuje 32 bit
procesory, jinak to nejnovější co je podporuje.

Ovladač https://sourceforge.net/projects/linux-gpib/ je zcela aktuální a
jsem v kontaktu s maintainerem projektu.

Normálně lidé provozují USB<->GPIB převodníky zapíchlé v Raspberry-PI a
přistupují na ně přes síť, ale já potřebuju něco s ISA slotem.

Bastlit to do FPGA taky nebudu, i když by mě to bavilo, protože na to
nemám čas. Chci použít hotový hw a hotový sw.

Jen si při tom nechci kupovat originální USB-GPIB-HS za $1500.
Zkusil jsem koupit "jako nový" z ebaye za $150 a dopadlo to jak to dopadlo.

Díky
J.