Re: konektor vetsi prurez RJ12 a čidlo DS18B20

Petr Labaj labaj na volny.cz
Úterý Leden 31 22:31:11 CET 2023

Tak třeba já krimpuju právě ten tranzistorový typ.  ;-)
Protože jsem chtěl, aby mi hlavička čouhala ven, tak jsem na nohy
naletoval pár milimetrů drátu z UTP kabelu a nakrimpoval to do drátového
RJ45 konektoru.
Ale možná by se tam dalo nakrimpovat i holé pouzdro TO92. Jen pak by
byla hlavička schovaná v konektoru.
Mám po baráku spousta roztahaných zásuvek RJ45. Tak do některých
nevyužitých jsem strčil takový vajgl a měřím lokální teplotu v
jednotlivých místnostech.

PL