Re: konektor vetsi prurez RJ12 a čidlo DS18B20

Zdeněk Aster zdenek.aster na seznam.cz
Úterý Leden 31 21:07:45 CET 2023

> Jenom pro jistotu, asi mluvíš o téhle verzi že?
> https://cdn.shopify.com/s/files/1/2822/2674/products/voltaat-temperature-sensor-ds18b20-28337616420966_1200x1200.jpg?v=1628497273

Jasně o této verzi :-) Tranzistorovy typ by mě nenapadlo krimpovat :-)
Hmm tak to vypadá, že asi půjdu k těm SPK konektorům ty jsem používál,
ale ty RJčka
mě stejně lakají.

Díky
    Zdeněk Aster