Re: RE: OT: mladý elektrikář

ahorna na seznam.cz ahorna na seznam.cz
Úterý Leden 31 10:21:30 CET 2023

Dobrý den,
slohové práce se hodnotí podle několika kritérií, označovaných číslem 1 až 3
-5 s písmenem A nebo B. Za každou kategorii se uděluje 0 až 5 bodů. Mám
dojem, že právě splnění slohového útvaru je 1A. 0b v 1A (v žádné další
kategorii asi ne, ale nejsem si jistý, možná se ještě hodnotí splněné téma)
právě znamená hodnocení „nedostatečný“. Hranice však není ostrá, možná, že
snížené bodové hodnocení v 1A má větší vliv na známku, ale aby to bylo
„nedostatečné“, nedodržení útvaru nebo tématu musí být výrazné.
Oficiální metody hodnocení by měla škola mít popsány v klasifikačním řádu a
je tedy možné, že v jejich stanovování má určitou volnost. Zvláštní mi
přišlo, že součástí hodnocení některých „výchov“ byl zájem o předmět.
Prakticky to ale nikdo neřešil.
S pozdravem
Aleš Horna

"---------- Původní zpráva ----------
Od: Petr Zahradník <clexpert na clexpert.cz>
Datum: 31.01.2023 09:49:04
Předmět: RE: OT: mladý elektrikář

Bohužel, vůbec netuším, jak se toto hodnotí.

Petr Zahradník, počítačový expert

e-mail:
clexpert na clexpert.cz(mailto:clexpert na clexpert.cz)

mobil: 602 409 601

http://www.clexpert.cz(http://www.clexpert.cz/),
http://www.zahradniksebavi.cz(http://www.zahradniksebavi.cz/)

Petr Zahradník, Computer Laboratory