RE: OT: mladý elektrikář

Lubor Otta butan na centrum.cz
Úterý Leden 31 08:49:49 CET 2023

Petře,
jak se svým právním pohledem hodnotíš situaci, stává se běžně v současnosti,
kdy žák dostane 5 za maturitní slohovou práci, z důvodu že nedodržel zadaný slohový útvar. Nevím jestli to nazývám správně, ale třeba místo úvahy napíše povídku? Přitom chyby v ní nemá, a znalost češtiny i pravopisu prokáže na 1.
Lubor

> Od: "Petr Zahradník" <clexpert na clexpert.cz>
> Komu: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
> Datum: 30.01.2023 17:56
> Předmět: RE: OT: mladý elektrikář

To sis to přebral trochu jinak. Tak ti to vysvětlím. Když dostaneš domácí úkol, na který se vyprdneš, nepřineseš ho, nemůžeš z něj dostat známku. Prostě nemůžeš dostat pětku. Nejde to, je to právně vadné. Klasifikačním stupněm může učitel hodnotit pouze odevzdanou práci, tedy může hodnotit správnost vypracovaného úkolu, nikoliv její neodevzdání. Lze hodnotit N – neklasifikováno. A o povinnosti domácích úkolů už jsem psal.