Re: Směr klidového proudu G malého MOSFETu

Miroslav Mraz mrazik na volny.cz
Pondělí Leden 30 15:38:00 CET 2023

Nedá se na to spolehnout. Kdysi jsem si podobně hrál s několika kusy
IRFZ44 a některé držely jen pár minut, jiné vydržely několik dní. Asi
záleží i na čistotě (zbytky tavidla ...), vlhkosti atd. Jste daleko za
hranou zaručovaných parametrů, leakage gate current uvádí Vishay 100nA.

Mrazík