Re: [OT] Levný laptop - UMAX - klavesa Insert

Zdeněk Aster Zdenek.Aster na seznam.cz
Neděle Leden 29 12:56:58 CET 2023

"
- Pozor na klávesnici. Píše se na ní velmi dobře, to nic, ale rozložení
kláves je vážně nedomyšlené. Před nákupem si jej pořádně prohlédněte.
Klávesnice sice má "jako" numerickou část, ale je to jenom jako, protože
nemá klávesy PgDn, PgUp, Home a End. Takže při psaní stejně musíte
numlock vypnout a používat ho jako šipkolóck. Navíc klávesa Insert se
schovala "za" přeřazovač Fň (tento trend je i u jiných výrobců a
považuji ho za nešťastný). Kdo používá externí klávesnici, má vyhráno.
(platí pro obě varianty; levnější má subjektivně klávesnici lepší na
dotek a odezvu na stisk)"""

""
Jinak na klávesu Insert, či jiné doporučuji PowerToys a prostě si ji
namapovat

tak kam chci jí. Já mám namapovanou na prtscr z toho důvodu, že v těch
místech

byla na původním HP zbooku a na novém je prostě přes Fn+F10....

Zdeněk Aster

"
"