Re: OT: mladý elektrikář

Miroslav Mraz mrazik na volny.cz
Sobota Leden 28 21:05:42 CET 2023

To není jen dnes. Můj otec byl právník se svéráznými názory, vychoval mě
podle zásad římského práva (neřežu tě proto cos provedl, ale za to že
jsi tak pitomý a nechal ses chytit) a měl i zásadu, že pokud dítě tráví
tolik času ve školních škamnech, je to jeho práce a on si přece také
nenosí práci domů. A tento názor si dokázal nějak prosadit i bez žalob a
soudů, nepamatuji si, že bych na základce dělal domácí úkoly (alespoň ne
na prvním stupni).
Celé je to o lidech. Později, když už byl otec mrtvý a já začal chodit
na pivo do stejné hospody, ukázalo se že tam chodí i okresní školní
inspektor (tehdy už na penzi), který otce dobře znal ...

Mrazík