Re: OT: mladý elektrikář

Jan Průha jan.pruha na volny.cz
Sobota Leden 28 18:07:44 CET 2023

Zrovna s těmi dis-x bych s Vámi úplně nesouhlasil. Měli jsme ve třídě 3
dislektičky. Díky přístupu naší třídní se s tím vyrovnaly a všechno
dohnaly. Kdyby je dřela stejně jako ostatní, udělala by z nich outsidery.
Jiná věc je, že se dnes do tříd zařazují děti s agresivními poruchami
chování a prakticky tak likvidují výuku pro celou třídu.

H.