Re: OT: mladý elektrikář

ajtservis info na ajtservis.cz
Sobota Leden 28 14:40:57 CET 2023

a tohle je ta velka pravda, co si lidi neuvedomujou, nebo nepripoustej.
to rozlozeni "kvality" je uplne stejne, at je to ten elektrikar,
automechanik, zubar, policajt, soudce a samozrejme i programatori nejsou
vyjimka. pokud se s timto clovek srovna, zacnou se nektere zahadne veci
stavat beznou realitou co nas obklopuje :-)
t.

Dne 28.01.2023 v 14:34 Martin Vancl napsal(a):

> Tak ještě že ten mladej nebyl třeba zubař. Představa, že 1-2x vytrhne
> zub vedle a pak si to bude pamatovat mě docela děsí :⁠-⁠)
>
> --
> S pozdravem
> Ing. Martin Vancl
>
> e-mail: tux.martin na gmail.com <mailto:tux.martin na gmail.com>
> web: www.vancl-it.cz <http://www.vancl-it.cz>
>
> Dne so 28. 1. 2023 13:57 uživatel Petr Labaj <labaj na volny.cz
> <mailto:labaj na volny.cz>> napsal:
>
>     Ten mladej si to bude pamatovat. Takže to možná ještě udělá tak
>     1-2x, ale pak už to bude dělat správně.
> [...]

AJT SERVIS s.r.o.

Oparno 65
Velemín