OT: Roboty

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pátek Leden 27 21:27:39 CET 2023

Yumi není špatný. Ale jsou lepší.
Praktický důkaz: Yumi byl přítomen na zahajovacím večeru konference.
Servíroval tam kávu, kterou připravoval v kapslovém automatu. Dobré,
zaslouží pochvalu.
Ale vedle byl jiný robot, značku si bohužel napamatuju. Ten měl sice
jenom jednu ruku, ale servíroval skvělou whisky. Takže je celkem jasné,
kdo je v tomto srovnaní vítěz.

K technice: vyzpovídal jsem programátora od Yumi. Vevnitř jsou dva
plnohodnotní roboti. Takže ruka může pracovat nezávisle na druhé a řešit
něco jiného. Ale můžou i kooperovat.
Ten druhý whiskový robot tam měl pěkné průhledné peristaltické čerpadlo,
kterým dávkoval tu whisky.

PL